داکت اسپلیت اینورتر بویمن 

اینورتر جریان DC را به AC تبدیل میکند یا به عبارتی دیگر جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند.

اینورتر اغلب در برق شهری و همچنین برای مصارف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد

 این دستگاه دارای کمپرسور دیجیتال بوده هنگامیکه میزان مصرف کم می شود، دور کمپرسور پایین می آید و هنگامیکه مصرف زیاد باشد، دور کمپرسور هم زیاد می شود و سرعت موتور خود را تنظیم می نماید و هنگامی که دمای محیط به دمای مطلوب و مورد نیاز رسید دستگاه سرعت موتور را کاهش می دهد و دمای محیط حفظ می شود و به این ترتیب در مصرف انرژی مورد استفاده برای خنک شدن هوا صرفه جویی میشود.علاوه بر کمتر بودن مصرف انرژی در سیستم های دور متغیر (اینورتر) از دیگر مزایای آن در مقایسه با سیستم های دور ثابت می توان به کم صدا بودن آن اشاره کرد. همانطور که گفتیم در سیستم های دور ثابت کمپرسور همواره با حداکثر دور کار می کند و در نتیجه صدای کار کمپرسور همواره در حالت ماکزیمم خود قرار دارد ولی وقتی موتور الکتریکی متصل به کمپرسور از نوع دور متغیر باشد در اغلب ساعات کاری دور کاری آن را در کمتر از ۵۰ درصد دور حداکثر تنظیم می کند و سیستم به جای خاموش و روشن شدن های متعدد همواره در دوری آرام و بهینه کار می کند و بنابرین اصطکاک بین قطعات داخلی کمپرسور کاهش یافته و صدای تولید شده کمتر می شود.

  •  

 

  • مجهز به کمپرسور دیجیتال

  • برخورداری از گاز مبرد R410

  • کاهش هزینه های مصرف برق

  • کاهش صدای موتور و بسیار آرام 

  • سرمایش و گرمایش بهینه تر و مطلوب تر

  • طول عمر بیشتر به دلیل خاموش و روشن شدن کمتر دستگاه 

  • مصرف برق را تا 60 درصد کاهش می دهد به همین دلیل دارای برچسب انرژی سری A می باشد

اسـتفاده از کمپرسـورهای جدیـد (چنـد دور) در داکت اسپلیت ها، باعـث صرفـه جویـی در مصـرف انـرژی تـا 60 ٪میشـود، بـه ایـن صـورت کـه دسـتگاه بعـد از رسـیدن بـه دمـای مـورد نظـر، خامـوش نمیشـود بلکـه دور خـود را کـم مـی کنـد. چـون ايـن کمپرسـورها قابلیـت کارکـرد بـا 3 دور مختلـف را دارنـد و در زمانـی کـه نیـاز بـه تمامـی ظرفیـت کمپرسـور نباشـد، میتواننـد بـر حسـب نیـاز بـه صـورت هوشـمند از 3/1 یـا 3/2 تـوان خـود اسـتفاده نماینـد و ایـن در حالـی اسـت کـه دسـتگاههای اسـپلیت معمولـی چنیـن قابلیتـی ندارنـد و از زمـان شـروع بـه کار، بـا 100٪ تـوان خـود تـا هنـگام خاموشـی یکسـره کار میکننـد.

1-درجه حرارت پایین تر و صدای کمتر
کمپرسـورهای معمولـی بـرای کارکـردن نیـاز بـه ولتـاژ بـالا دارنـد. در نتیجـه، انـرژی زیـادی بـه صـورت گرمـا تلـف میشـود و بـه خاطـر دورزیـاد، لـرزش و صـدای نسـبتا زیـادی نیـز تولیـد میکننـد، ایـن درحالـی اسـت کـه کمپرسـور inverter بسـیار کـم صداسـت و بـه خاطـر قابلیت کارکـرد بـا دور پاییـن، کمتریـن انـرژی گرمایـی را تلـف میکنـد.
2-عدم استفاده از خازن (Capacitor ) در سیستم های inverter Dc
ً در هنگام اسـتارت، ولتاژ همانطور که میدانیم یکی از مشـکلات و عوامل مصرف زیاد انرژی دراسپلیت ها، اسـتفاده از خازن در آنهاسـت که مخصوصا زیادی برق از شـبکه میگیرد و همین امر باعث صدمه زدن به سـایر وسـایل برقی نیز میشـود. در حالیکه در سیسـتم اینورتر، کمپرسـور برق ورودی AC متناوب را به DC تبدیل میکند و با کنترل فرکانس، دور کمپرسـور تنظیم میشـودو دیگر برای اسـتارت اولیه و همچنین کارکرد، نیازی به خازن ندارد.
3-استفاده از گاز R410a در دستگاه های اینورتر
اسـتفاده از نسـل جدیـد گازهـای ترکیبـی از انـوع مختلـف 407 ،410 ،134 و …. عـلاوه بـر بالا بـردن راندمـان دسـتگاه در گرمایـش و سـرمایش تـا دماهـای 20 -و 60 + آسـیبی بـه محیـط زیسـت نیـز نمی رسـاند.
4-صرفه جویی در مصرف انرژی
سیسـتم تهویـه مطبـوع مجهـز بـه کمپرسـور اینورتـر، میتوانـد بـا کنتـرل سـرعت متغیـر کمپرسـور، دمـای کامـلا ثابتـی را بـرای شـما فراهـم کنـد و باعـث صرفـه جویـی در مصـرف انـرژی تـا 60 ٪میشـود.

با کارشناسان ما رایگان مشاوره کنید

قبل از انجام هرکاری با متخصص همون حرفه به صورت کاملا رایگان صحبت کنید و از راهنمایی های اون کمک بگیرید.

خدمات ویژه شرکت امین تهویه رابین